Zmluvné podmienky
Tovar je možné objednať telefonicky alebo písomne – faxom, e-mailom, listovou zásielkou, alebo prostredníctvom eshopu. Objednávka musí obsahovať meno a priezvisko objednávateľa, jeho presnú adresu, telefónne číslo.
Na požiadanie zákazníka vyrobíme výrobok s ľubovoľným nápisom, obrázkom, či logom. Zákazník je v tomto prípade povinný zložiť zálohu vo výške 50% z ceny výrobku. Pokial zákazník tieto výrobky neprevezme, platba, ktorá je vykonaná vopred, prepadá v prospech Slovenskej ľudovej majoliky.
Zákazník si môže objednať aj výrobu úplne nového výrobku. Ak je na jeho výrobu potrebné zhotoviť formu, táto forma ostane majetkom Slovenskej ľudovej majoliky a môže byť na ďalej použitá na výrobu produktov, ktoré sa zaradia do bežného sortimentu.
Produkty sú vyrábané z prírodných materiálov, ktoré vo výrobnom postupe potrebujú určitý čas na dohotovenie. Objednávka bude vybavená až po jej skompletizovaní.
Ostatné podrobnosti ohľadne realizácie objednávky a platby budú dohodnuté individuálne telefonicky alebo e-mailom.
Zákazník sa môže dohodnúť s obchodným oddelením Slovenskej ľudovej majoliky na doručení tovaru doručovateľskou spoločnosťou. Pri týchto možnostiach sa berú do úvahy aj všeobecné obchodné podmienky týchto tretích zúčastnených strán
Balenie tovaru
Tovar je balený adekvátne k spôsobu prepravy.
Poplatky za bankový prevod a prepravné náklady si hradí zákazník.
V záujme šírenia a zachovania dobrého mena Slovenskej ľudovej majoliky distribuujeme zákazníkom výrobky najlepšej kvality.
Keramika je krehký, porézny prírodný materiál, ktorý pri zmenách teploty a vzdušnej vlhkosti neustále pracuje. Jemné prasklinky na glazúre, tzv. harisovanie, ktoré sa môže časom objaviť na výrobku, nie je považované za dôvod na reklamáciu.
Škody na výrobkoch spôsobené neodporúčaným spôsobom používania výrobku od Slovenskej ľudovej majoliky a nešetrným zaobchádzaním zákazníka nie sú predmetom reklamácie.
Za tovar po prevzatí od výrobcu ručí doručovateľská spoločnosť, prípadne pošta. Škody spôsobené doručovateľskou spoločnosťou alebo poštou zistené pri preberaní tovaru od týchto subjektov je nutné okamžite oznámiť Slovenskej ľudovej majolike a týmto subjektom, kvôli lepšej dokazovateľnosti odporúčame poškodenie odfotografovať. Dôvod a spôsob náhrady škody bude ďalej medzi sebou konzultovať Slovenská ľudová majolika a doručovateľský subjekt. V oprávnených prípadoch reklamácie bude výška, rozsah a spôsob náhrady škody oznámený zákazníkovi telefonicky alebo e-mailom.